Guppyman

Well… At least it\’s not blogger…..

Happy 40th Amy!

My sister turned 40 today! OMG that is so old!!!! (Thank God I still have 7 years before I hit it). Anyway…. we had to do something… so we started out with my mom placing an ad in the local paper… It had a picture of her from when she was 7 years old and said something along the lines of: “She’s still a shorty, and now she’s 40” Signed by CTEA (Comittee to Embarass Amy).

I built a bench for her… She is into birdhouses and country style decorating (or bumpkin as my nephew calls it)….

Happy Birthday

Happy Birthday

Happy Birthday

Sh really liked the bench, even though on the back it says “Happy 40th Damn that’s OLD!” (Wish I had taken a picture from the back) I gave her that yesterday at my 4th of July party…

Then last night about 2am… we had to run over to her house one last time…. We had to place this small flock of flamingos….

Happy Birthday

Happy Birthday

She says they are tacky enough that everybody is slowing down to read the sign (and honking)….

Anyway…. Happy birthday Amy… Enjoy it! Even if you are old as dirt….

Advertisements

July 5, 2005 - Posted by | Too Lazy To Catagorize

14 Comments »

  1. Oh how funny! We celebrate 40 in style here also. Gotta make a huge deal of it. I love the flamingos!!

    Comment by Beanhead | July 5, 2005 | Reply

  2. HAHA – I like what ya’ll did to her yard!

    Comment by PureMood | July 5, 2005 | Reply

  3. you MADE that bench?? you are very talented! that is awesome!!!

    Comment by millenniumhippies | July 5, 2005 | Reply

  4. I want a bench! Make me a bench! I love the bench. (read that in a whiny voice) Hey, the bench is awesome! And I love the flamingos! There is a church youth group around here that you can “hire” to “flock” someone for a birthday or what have you and they put 60 or 70 flamingos in the yeard. Cute. šŸ™‚ Sounds like sis has a good sense of humor.

    Comment by Angie | July 5, 2005 | Reply

  5. Ya, I’ll take a bench too please! šŸ™‚ You rock! Sounds like y’all had a great time. 7 more years before someone can call me old as dirt too. OK my 10 yr old doesn’t count. LOL

    Comment by Texas_Ivy10 | July 5, 2005 | Reply

  6. happy birthday to your sister! my son’s birthday is tomorrow, but he’s only 14, hmmmm, that kind of makes me sound old.
    the bench looks awesome, can’t wait until i have enough free time to try and do something like that.

    Comment by Better Safe Than Sorry | July 5, 2005 | Reply

  7. happy bday to your sis! what a great gift… and CTEA seemed successful in their jobs. LOL!

    Comment by -xtessa- | July 5, 2005 | Reply

  8. Wow, I am glad I am not your sister! Just think, she has 7 years to think up ways to get back at you for this!

    Comment by TrueJerseyGirl | July 5, 2005 | Reply

  9. On one hand, I wish you were my brother. On the other hand, I’m glad you’re not…..

    It was great that you made her day so special.

    Deb

    Comment by Clublint | July 6, 2005 | Reply

  10. When I turn 50 I could use a couch. I could also use a 20 something year old playboy playmate but I’d probably just hurt myself.

    Very cool B-Day gift for your sister.

    Comment by Shrinking Wop | July 6, 2005 | Reply

  11. What a great birthday gift. Damn those annoying flamingo infestations! LOL!

    Comment by Bridget Unnel | July 6, 2005 | Reply

  12. I really like the bench! Thank goodness I don’t have anyone who will do that to me.. My sister knows I come back 10x worse than what she gave.. šŸ˜‰

    Comment by Ivy | July 6, 2005 | Reply

  13. Love the flamingos! Cute idea!

    Comment by Melissa | July 6, 2005 | Reply

  14. What a superbench! Here via Michele’s

    Comment by Thaleia | July 9, 2005 | Reply


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: